H to the P


Nätet har pajat därhemma.

Det gör inget, för jag är inne i en Harry Potter-mani. Plöjer igenom varenda film och varenda bok. Lite besatt sådär. Litegranna besatt av den granna pojken som spelar Dean Thomas också:



Jag hade extremt livlig fantasi när jag var liten så när första Potter-boken kom ut (då var jag ändå elva) så lusläste jag den säkert 5 gånger och började sedan anteckna "viktiga" saker som jag skulle behöva komma ihåg när jag skulle börja på Hogwarts. Tills Pappa kom in och såg min lilla anteckningsbok:
- Eh, Siri gumman.. Du vet väl att detta inte är på riktigt va??

Jag är fortfarande inte helt övertygad. Och jag väntar fortfarande på mitt Hogwarts-brev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0