Movie moment


Ibland finner man sig plötsligt i en filmsekvens. Ni vet, ögonblick som är sådär härliga, fantastiska, galna, märkliga eller sorgsna som det nästan bara kan vara på film.

I Manly jobbade jag med en riktigt vacker brasilianare. Vi flirtade lite diskret sådär emellan alla beställningar, kunder och flottiga fish'n'chips. En kväll innan stängning skulle jag dammsuga förrådet. Alla hade hela dagen skojat om brasilianarens onda rygg och jag hade på skämt erbjudit mig att massera honom. När jag satt där på golvet i förrådet och svor högt över att jag inte fick igång dammsugaren öppnades plötsligt dörren och där klev han in. Han stängde sedan dörren efter sig och satte sig bestämt på en stol.
- "Nu vill jag har min massage"
Jag var väl inte nödbedd direkt. Efter sju minuters massage och en stämning i luften som var närmast elektrisk blev jag lite obekväm. Jag svalde nervöst och sa (kanske lite väl högljutt):
- "NÄHE, om man skulle få lite jobb gjort.. ehhh he jäkla dammsugning heheheheeeh", snabb klapp på hans rygg och sedan vände jag mig om för att rätta till några lådor. När jag vände mig tillbaka stod han ungefär en decimeter ifrån mig och log med sina vita tänder och tokbruna ögon. Jag fick lite svindel. Och en kyss som hette duga.

Ja, detta var ju innan jag fick reda på att han skulle gifta sig. Nåväl, hursomhelst så var det en fin filmstund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0