Fetizi


Vi har en kul kille från Irak på jobbet - Jasim. Han skämtar HELA tiden och är sådär roligt efterbliven att jag vill ge honom en hjärtlig smäll i fejjan. Idag pratade vi lite om hans hemland och jag slängde helt plötsligt ur mig att jag kunde prata arabiska. Jag drog till med några fraser man lärt sig sådär i förbifarten (tack, Nadja!!) och Jasim såg mäkta imponerad ut. Till sist hade jag slut på fraser så jag drog till med:
- FETIZI!!!

Fetizi betyder något i stil med gaysex/penis i röven typ. Jasim såg skrämd ut. Sedan brast han ut i ett asgarv och dunkade mig uppskattande i ryggen sådär "polare emellan". Jag var nöjd resten av dagen - precis som jag alltid är när mina skämt gått hem (jag skrattar alltid högst och längst så fort jag sagt nåt "festligt").


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0