På en öde parkering i Brisbane




Hahahaha jag garvar ihjäl mig lika mycket varje gång jag ser denna.

Idag saknar jag min lilla extrafamilj. Och tänker på grymma minnen:

¤ Alla coola, konstiga, fina, roliga människor vi mötte på vägen
¤ När en italienare och två tyskar liftade med oss och vi underhöll dem med "Guldet blev till sand" i operaversion. De var livrädda.
¤ Vår hatkärlek till campervanen.
¤ Hur man började en kväll i Manly genom att försöka vara lite creddiga och hänga på Wharf bar eller Shore Club men alltid slutade på Steyne's (rökigt b-ställe med heltäckningsmattor).
¤ Våra duster "men du är ju för fan helt jävla efterbliven, det är SYND OM DIG!!"
¤ Utspårade fester, fruktleken, Jack Daniels och efterfest på stranden.
¤ Outbacken och kängurus
¤ Surfer dudes
¤ Alla grejer som fick quotes som vi kommer att komma ihåg hela livet, typ "jag drrrrrrrrrrog upp mina trrrrrrosor!"
¤ Galna infall
¤ Fredagar i Tully som alltid började med en jug öl
¤ Stränder, öken, regnskog, slätter, storstäder, berg - allt i ett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0