Lovande kandidat till Pulitzerpriset


"Hej, jag är Siri. Jag längtar tills julafton. Då önskar jag mig Anastasia filmen och biljeter till Mulan. Det är slask ute. Jag har problem med hjärtat och blodet. Jag har en jätte fin kanin som heter Isa. Jag rammlar ofta."

Detta felstavade och särskrivna brev hittade Morsan i mina gömmor från mina unga år. Hon läste upp det för mig i Skype och jag höll på att garva ihjäl mig... Brevet var noga ihopvikt och på utsidan stod det "Snälla, läs ej deta".

Så liten och redan då en klart lysande stjärna.





Kommentarer
Postat av: Susan

HAHA detta är skitkul! Jag har också massa brev hemma som det står så:"Läs ej deta..:" Haha!

2010-10-17 @ 21:43:46
Postat av: Siri

haha! varför skrev man så liksom? det var ju inte direkt topphemliga dokument - "jag har en jätte fin kanin som heter isa"...

2010-10-17 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0