Hej hej hemskt mycket hej


Det börjar närma sig... Om ett par veckor drar hela la familia till Thailand i tre veckor - jag längtar nästan lika mycket som jag längtar till julafton.



Dock är jag osäker på hur jag kommer vara mentalt när jag kommer tillbaka. Jag menar, jag kan vara ganska efterbliven men efter tre veckor tätt tillsammans med familjen/svärbarn, där alla är ehhhmm (how can I put this delicately?) annorlunda, kommer jag ha frontallobsdemens, skrika könsord helt galet och inte ha några hämningar alls. Hepp hepp, hursomhelst.. Min familj är finast i hela världen och jag älskar dom så att jag spricker.. HÖRDE NI DET? OM NI HAR FÖRSTÅTT HUR MAN KOMMER IN PÅ MIN BLOGG - JAG ÄLSKAR EEEEEER!!!

PMS-kärleksförklaring. Jag känner mig extra kärleksfylld. Om en halvtimme kommer jag vara irriterad igen. Hormoner alltså!


Kommentarer
Postat av: Susen

Jag är fäst vid dig också. Amen.

2010-10-10 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0