Celebs


Jag har funderat på att åka till typ Japan och bli känd. Seriöst, det skulle funka. Varje gång jag har träffat på någon kines, japan eller sydkorean under resandet har de varit helt galna. Värst var det när Stoffe och jag drog till Alice Springs - vi åkte ju med ett gäng japaner och fasen alltså, vi kände oss som värsta rockstjärnorna. Två långa, blonda svenskar. Japanerna stod i kö för att få ta bild med Stoffe på ena sidan och mig på den andra.

- PITCHURE! Pleeeeeeeeease?

"Siraa, go to South Korea.. You will be famous!"
"Seeerii, u should go to Japan, yes? The boys will fall in love!"
"Siiiiji, everyone would wanna take picture with u in China.. You will be rich"

Ja, visst låter det lockande.


Stoffe och jag omgivna av Uluru och hela gänget av entusiastiska japaner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0