Dilemma


Min hjärna vill explodera av alla grejer jag vill göra i mitt liv. Till exempel har jag massa, massa ideér vad jag vill utbilda mig till.

Det varierar lite från dag till dag men detta är mina favoriter just nu:

- Flygofficer

- Professor i något kufiskt ämne

- Läkare (en sådan där läskigt pricksäker läkare, typ Doktor House, som ba: "AHA! Anledningen till att du hostar upp flygande små palsternackor helt okontrollerat beror på en rad mystiska mutationer i dina lungblåsor som härstammar i en skitspeciell sjukdom som är så skitspeciell att den egentligen inte har något namn... men jag vet såklart botemedlet")

- Sjökapten

- Krigskorrespondent

- Hemlig forskare (be mig inte att utveckla)

- Jedi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0