Lucky shot


Jag har ett fåtal gedigna partytrick på lager. Typ böja tummen bak, dra tummen ur led, slicka mig på näsan, vrida handleden ett varv, skjuta läskkorkar i taket osv. Ett annat partytrick som jag och min syrra brukar köra är den så kallade ryggböjen. Man står upp och böjer ryggen bakåt så långt det går. Ner i brygga liksom.

En gång på dansgolvet så var jag nere i ryggböjen (man ska ju alltid stajla efter den där sista ölen, ni vet). Det var väldigt trångt på dansgolvet och när jag skulle räta upp mig igen så stod det en snubbe bakom mig.. Eftersom jag hängde typ upp och ner såg jag honom inte.. Jag lyckades på något mystiskt sätt få huvudet mellan hans ben (knähöjd) och när jag snabbt skulle resa mig upp sista biten så skallade jag snubben rätt i skrevet.

Han skrek rätt högt.
Jag sprang rätt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0