Toa-knowledge


Just det. På introduktionen igår så ställde snubben en fråga... "Varför ska man börja med att städa en toalett inuti med toaborsten först, innan man skurar resten?"

Jag svarade lite lagom modest på frågan... och han blev helt impad ba:'

- Siri, du är DEN ENDA, jag upprepar, DEN ENDA på hela utbildningen som svarat rätt på denna frågan. Det har suttit flera hundra pers i detta rum och ingen har haft en aning! Du är fanimig helt fantastisk! Fenomenal! Borde få pris i toalettetikett! Jag känner sådan stor vördnad för din kunskap angående bekvämlighetsanrättningar att jag känner mig ovärdig! Ta min plats, min chefsposition, min lön - o du aktade klosettdrottning!

Ja, han sa faktiskt så. På ett ungefär.

Ödmjuk som jag är, vad kan jag säga liksom... I know my shit (obs! ordvits)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0