Viktigt


Jag försöker ofta tänka ut olika situationer där jag kan använda mig av Star Wars-repliker. Till exempel:


Nästa gång någon säger att den älskar mig ska jag svara "I know"

Nästa gång grannarna ber mig passa deras barn ska jag säga "Leave them to me. I will deal with them myself"

Nästa gång någon är lite osäker men säger att den ska försöka ska jag svara "Do. Or do not. There is no try"

Nästa gång någon har en hemlighet som den inte vill berätta ska jag säga "I find your lack of faith disturbing" (eller om personen berättar hemligheten så ska jag stirra otäckt och säga "You are far too trusting")

Nästa gång jag av klumpighet råkar ta sönder något ska jag säga "I didn't hit it that hard. It must have had a selfdestruction-mechanism"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0