Euuwww


Ett fåtal tillfällen har jag fått hoppa in för någon som blivit sjuk på jobbet, och därmed har jag blivit tvungen att städa bland annat de offentliga herrtoaletterna. Det är bland det vidrigaste jag gjort. Min slutsats:

1. Alla karlar har synfel så de kan inte pricka ringen
2. Alla karlar har koordinationsfel så de kan inte pricka ringen
3. Alla karlar är fan efterblivna så de kan inte pricka ringen

Deras morsor gjorde ett dåligt jobb som inte lärde dem att SITTA ner och pissa.

...Och under tiden jag städade toaletterna hann ett flertal herrar komma in och göra sina behov. Tror ni att någon av dem tvättade händerna efter sig? Givetvis inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0