Frispråkig


Vi satt ett gäng och småpratade i fikarummet idag på jobbet och halkade in på ämnet konspirationsteorier. Jag höll på att berätta om konspirationsteorin att det var JFK och Robert Kennedy som lät mörda Marilyn Monroe. Just när jag sa att det gick rykten om att båda bröderna Kennedy hade haft ihop det med Monroe, så avbröts jag av min kollega (som en är gulhårig tant):
- Hur menar du då? Träffade bröderna henne samtidigt? Dom hade en trekant alltså....? Mmmmhhhehehehe (menande leende och viftande ögonbryn)

Jag blev lite chockad och visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag är ju inte den som är pryd, men det kändes liksom lite surrealistiskt när en rynkig tant på närmre 70 bast började prata om trekanter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0