Uäh


Jag hatar ordet "mens". Det känns lite äckligt... Jag tänker på fläskiga, svettiga kvinnor med jättemycket hår under armarna och med gigantiska maxibindor. Och jag hatar när folk säger "lingonvecka". Det sa skolsköterskan i femman så det går fetbort.

Därför säger jag helt enkelt "det". Jag ska ha "det" nästa vecka.

...Vilket innebär att mina hormoner redan nu börjar gå bananas. Jag är rödgråten efter att ha tittat på typ ett byggrivningsprogram på Discovery, jag är världens fulaste människa, jag sörjer för att jag är så himla sugen på Jason Momoa eller Idan Raichel att jag håller på att förgås OCH jag använde mina sista pengar innan löning för att köpa en flaska rödvin (vilket innebär att lördagsmiddagen blir vin och havregrynsgröt).



Pojkvän nr 1: Idan



Pojkvän nr 2: Jason



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0