Back in Bergen


Jag har haft en supermysig helg och har nog gått upp minst tre kilo.. Ibland får man götta sig!

Trillade in här i lägenheten någon gång i natt så jag har varit en zombie på jobbet idag - Det enda roliga som hände under dagen var att jag fick plocka fram min låtsas-pojkvän "Henke". Jag använder "Henke" ibland ifall någon kille är lite för påträngande.

Idag var det en ivrig thailändare utan känsla för personligt utrymme som flirtade helt skamlöst. När jag ljög och sa att jag hade en pojkvän i Sverige blev han inte alls nedslagen. Istället för att dra sig undan började thailändaren korsförhöra mig om min så kallade pojkvän: Vad jobbade han med? Hur gammal var han? Gillade han fotboll? Var han svartsjuk av sig? Var vi lyckliga?

Så. Min pojkvän "Henke" är alltså 28 år, jobbar som polis, spelar innebandy, är VÄLDIGT svartsjuk och beskyddande. Dessutom är han bodybuildare och 1.90 lång. Och har väldigt kort stubin. Vi är väldigt, väldigt lyckliga tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0