Nerdy business


Ok, vissa av er kanske tycker att jag är lite knasig ibland. Men - Pelle tog faktiskt priset igår på Skype:

"Ja, alltså.. När jag var inne på ett Star Wars-forum så skrev dom där att dom tyckte att slutet på...."
"HAHAHAHA! DU VAR INNE PÅ ETT STAR WARS- FORUM???!!! Sååååååå töntigt!" avbröt jag nöjt.

För nog för att det händer att;

-Jag har Yoda som bakgrundbild
-Jag typ tror på "The force"
-Jag skulle vilja bo på planeten Naboo
-Jag osökt drar paralleller från verkligheten till Star Wars minst en gång om dagen.
-Jag önskar att jag var en jedi
-Jag ibland rapar så att det låter som Chewbacca

MEN. Jag är fan inte inne på några himla FORUM!

Ha. Haha. Det är freak-varning på det. Hörde du det Pelle?! Va? VA?'



Kommentarer
Postat av: pelle

Det var EN gång siri! EN gång!! Men de va ju sista gången jag vågade öppna upp mej själv för dej iaf=P Och det är faktiskt LITE freakvarning att som tjej ha yoda som bakgrundsbild;) Men jag tror med på the force, och försöker använda den ibland när jag är själv men det funkar sådär alltså.. men jag är nog inte riktigt redo för att bli padawan än bara;)

2011-02-02 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0