Bergen


Yäp, då drar jag om ett par dagar. Flygbiljett bokad och kollektiv fixat. Eftersom jag ska åka själv ska jag verkligen FÖRSÖKA bli lite mer praktiskt lagd. Inte missa några viktiga tider, tåg, bussar eller flyg...

Jag jobbar ju fortfarande på att få fason på mitt dagdrömmeri. Att få lite mer fokus liksom. Jag menar, en gång missade jag tre bussar på raken för att jag stod och dagdrömde på busshållsplatsen i en timme och helt enkelt glömde titta på bussarna när de åkte förbi. Men nu är det slut på sånt trams.

Jag ska bli en sån där förnumstig, verklighetssinnad och praktisk torrboll med KOLL. Fett mycket koll. Siri med fetekollen.



Kommentarer
Postat av: Moster Lena

Haha, Lycka till Siri!! Tror du klarar det om de VERKLIGEN vill. Kram på dig, du goa tjej =)

2011-01-08 @ 00:55:21
Postat av: Siri

Hihi, vad söt du är Lena! :-) Nästa gång jag är hemma ska jag banne mig följa med Denice och komma å hälsa på er i Hoby! Kram

2011-01-09 @ 00:51:09
Postat av: Lena

Du är jättevälkommen!!

2011-01-09 @ 12:23:08
Postat av: Glennana

Merci for all the wonderful writings

2011-12-08 @ 10:43:50
URL: http://glennana.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0