Stjärntecken


YES! Min horoskopsprognos för i år ser verkligen lovande ut. Pengar kommer inte vara något problem (nej, hoppas fan det.. så som jag sliter nu). Mina drömmar kommer att gå i uppfyllelse. Hösten kommer att bli en "underbar tid". Och dessutom kommer tydligen mitt kärleksliv go bananas... Så, alla latinos i Sydamerika få la passa sig! Hehe.

Jag är lite galen i horoskop. Har stenkoll på hela min bekantskapskrets stjärntecken och kan till och med förklara vissa av deras personlighetsdrag typ såhär:

- Jaa, hon är ju Jungfru... Så det är ju inte så konstigt att hon är pedantisk.
- Han är stabil och trygg! En typisk Oxe.
- Vad härligt att du är så driven... Det är väl din Vädursbakgrund antar jag!


Det här är tydligen jag om man litar på Heikki Vesa. Jag håller med käre Heikki i det mesta, förutom det att min "bästa sportgren" borde vara bilar. Eh? Jag som kuggade första uppkörningen för att jag glömde bromsa och därmed höll på att meja ner en snubbe på ett övergångsställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0