La familia


Ibland får jag akuthugg i hjärtat för att jag saknar min fina familj så himla mycket. Dom är klippan i stormen, min trygga hamn. Och vi har så mysigt ihop.

Helgmiddagarna är bäst. Då åker Santana-skivan på, alla garvar arslet av sig, någon blir alltid lite mobbad (oftast Tove, hon är tacksam att reta), man häver ur sig vulgära skämt (oftast Mamma), man jämför sjukhusberättelser och pratar diagnoser (till min och Robbes irritation) och Pappa kritiserar sin svingoda gourmetmat:
- Nej, nej. Det här blev sådär hörni. Jag ber om ursäkt, köttet var lite segt/såsen blev lite stark/jag tycker det var lite osalt.


SAKNAR!




Kommentarer
Postat av: Syster

<3

2011-02-06 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0