Fiskarna


Jag har tråkigt på jobbet och är inne och läser om mitt stjärntecken. Jag nickar igenkännande och är rätt nöjd när jag läser "mina" positiva egenskaper:

Medkännande och beskyddande
Fantasifull och känslig
Osjälvisk och förstående
Djup och filosofisk till läggningen
Mycket romantisk och kärleksfull
Intuitiv och mottaglig
Vänlig 

Sedan kommer jag till de negativa egenskaperna:

Obestämd, på gränsen till likgiltig
Kan verka vag och förtegen
Ibland svag och lättledd
Hemlighetsfull
Tendens att leva i en drömvärld
Dåligt självförtroende
Opraktisk
Blir lätt förvirrad
Ambivalent

Det var ju inte så kul... Enligt mitt horoskop är jag alltså en velig tönt. Är jag en velig tönt?

Nä, det är ju nåt fel på dom här horoskopen fattar ni väl. Dom funkar ju inte.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0