Summer times


Okejrå, kasst bloggande. Men vem sitter vid en dator i det här vädret?!?

Eftersom jag såg ut som en vampyr som legat begraven i 75 år så kände jag att jag behövde bättra på brännan. Sedan har det liksom varit fullt upp med god mat och grill på olika badplatser och båt och mys.

Igår var jag på Saltö med några kompisar. Jag körde bil dit... En vinglig, osäker färd. Sedan tvingades jag fickparkera, något som jag alltid misslyckas med. Men hör och häpna, fickparkeringen blev PERFEKT... Jag har aldrig i mitt liv sett en så snygg fickparkering, riktigt kunglig! Så jag flög ut ur bilen och började uppföra en liten krigsdans samtidigt som jag hojtade:
- FYFAN, VAD BRA DET BLEV... OOHHHHH, VAD SNYGGT DET BLEV, KUNG KUNG KUNG!
Plötsligt hörde jag någon som garvade. Det var en snubbe på andra sidan gatan som jag inte hade sett. Han ba:
- Ska jag in och hämta kameran åt dig så du får föreviga det på bild?

Pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0