Knas


NördSiran är på högvarv. Jag har läst två böcker idag.

Problemet är att jag egentligen inte har haft tid till att läsa två böcker idag. Plus att mina vänner har försökt ringa och konversera... Försökt få med mig ut på stan... Försökt bjuda med mig på öldrickande på någon uteservering... Jag borde ha plockat ur diskmaskinen... Vikt tvätt.... Dragit upp markiserna... Städat...

Men det går liksom inte. I min hjärna är jag kvar i böckerna, det vill säga medeltida feodala Japan. Det enda jag vill göra är att åka tidsmaskin till Japan, vässa mitt svärd, bli spion, ge mig ut i klankrig samt försöka överlista ett näktergalsgolv.

Plocka ur diskmaskinen? Ta en fika på stan? Klingar inte lika bra.

Jag har en sista bok kvar i serien så när jag har läst ut den så kanske jag blir normal igen.... Eller ja, normal och normal... Allt är väl relativt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0