Klurigheter


Undra vilken som är världens bäst bevarade hemlighet?

Då menar jag typ en mystisk, beskyddad värld inuti vår värld där dinosaurier lever kvar... Eller en topphemlig organisation som har uppfunnit ett sätt att kontrollera folks tankar... Eller ett släkte som kan förvandla sig till djur... Eller ett hemligt, osynligt folk som bor på molnen... Eller de exakta koordinaterna för Atlantis och ett mäktigt sjöjungfru-rike... Eller att det går omkring människor som egentligen är robotar... Osv.

Om jag var en logisk och rationell människa så skulle jag sluta grubbla på sånt här och istället göra det jag borde, det vill säga:

a) Packa
b) Städa lägenheten
c) Tvätta 100 kilo tvätt

Men eftersom jag är som jag är så kommer jag fortsätta grubbla och flumma tills jag somnar och istället stressa som fan imorgon för att hinna med allt innan jag ska hem till mitt kära modersland.


Kommentarer
Postat av: Suuuusan.

Fasen vad vi tänker lika, Siri! Jag funderar på detta jätteofta! Vilken som är den mest bevarade och mystiska hemligheten, det MÅSTE ju finnas nåt som är SUPERDUPERHEMLIGT som absolut ingen får veta och folk blir mördade om dom skulle berätta och sen måste man mörda den som dom berättat för också. Eller hur?!

2011-03-27 @ 22:17:10
Postat av: Siri

eller hur! helt sjukt. måste diskuteras när vi ses!!

2011-03-31 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0