Work


Förutom att städa idag så har jag bland annat:

Fått konstiga frågor av konstiga människor. Gullat med alla söta tanter. Fått ett allvarligt menat frieri av en 65-åring, varpå jag blev tvungen att berätta om min svenska pojkvän Håkan som är polis (bytte hans namn, Håkan lät mer trovärdigt). Jämfört tatueringar med världens mest rastlösa människa. Blivit indragen i fotboll av en Liverpool-fanatiker. Pratat om kriget med en gamling vars pappa blev arkebuserad av tyskarna. Blivit utsatt av skummaste läkaren någonsin som hade djupbottnade glasögon och som insisterade på att jag var en "katolsk liten jenta".

Jag är helt snurrig i bollen efter den här dagen.

Bäst att koppla av med lite... HP!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0