Bitter-f


Vilken äcklig dag. Jag hatar dagen idag. 

Först drömde jag mardrömmar inatt och somnade inte förrän postbilen kom imorse. Efter det hade jag världens mest actionspäckade äventyrsdröm, men vaknade tidigt när klockan ringde och så blev jag gravt deprimerad för att drömmen inte fanns på riktigt. Sedan skulle Herman till veterinären och blev åksjuk i bilen. Och jag mådde dåligt för hans skull och blev typ sympatiåksjuk jag också. Mådde illa. Sedan fick jag reda på att den lägenheten jag hade räknat med att få i Bergen hade blivit uthyrd. Och så kom jag på att jag åker upp till Bergen om en vecka och fortfarande inte har något boende. Ångesten. Efter det har jag varit tvungen att sitta på jobbet och vara trevlig, samtidigt som jag har undertryckt en primitiv lust till att smälla till alla som käckt påpekat "Vilket uuuuuuunderbaaart vackert väder idag!!!"

Dö.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0