Hähä


Igårkväll hade jag lite avskedsmys med hela familjen. Varma mackor, te och Susi's FANTASTISKA kladdkaka! Precis när vi avnjöt våra spröda mackor och alla suckade nöjt råkade jag häva ur mig:

- Jag bajsade vitt bajs idag!

Jag vet inte varför jag sa det, men det var sant och min hjärna tyckte att det var intressant fakta just då. I en normal familj hade man kanske tyckt att jag var lite omogen, men i min sjuksköterskefamilj tog man mig på största allvar:

- Vitt bajs säger du? Hur vitt då?
- Har du haft det länge?
- Men hörni, det låter ju som det är fel på gallan det!
- Eller bukspottskörteln...
- Har du ont i magen?

Alla flög upp och började lysa mig i ögonen och undersöka och klämma på min mage samtidigt som de hummade och slängde ur sig diverse medicinska termer. Jag lade an en ledsen hundvalpsmin och njöt av uppmärksamheten *aTTeNtiON sEEkeR*.

Bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0