Hepp hepp


Annars då?

Jag åker till Norge om några veckor. Har jobb men inget boende. Det börjar bli lite brådis... Speciellt när man begrundar det faktum att vi är fem pers som åker upp och ska trängas någonstans. Inshallah, det löser sig!

Jag vet att jag borde ringa runt en massa, leta på finn.no och hybel.no och maila och ringa ännu mera. Men det är lite svårt... för jag har Twin Peaks-feber. Allting annat känns oviktigt i jämförelse. Jag tänker på Twin Peaks hela tiden. Jag älskar Coop och tycker synd om Andy och tycker indianen är het och Hank är en idiot och Lucy är rolig och att Bob är helt sjukt jävla screwed up och läskig.



Allra mest otäck är den här dvärgen i Coopers dröm:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0