Dagens hang up


Högklackade skor. Det måste vara den stördaste uppfinningen!? När man funderar på saken så ser det ju helt sinnessjukt ut! Hur tänkte man när man kom på det?

Jag gick bakom en med högklackar när jag skulle till jobbet i morse (en eloge till bruden, som stadigt stegade genom både snöhögar och isfläckar) och jag kunde inte sluta stirra på skorna. HELT SJUKT. Har ockuperat mina tankar hela dagen.

Om jag hade varit en främmande alien på besök här på planeten så skulle jag ba:

"Visst visst, spännande infrastruktur ni har... och samhällsuppbyggnad... naturen är verkligen speciell... MEN det jag undrar är: VARFÖR GÅR FOLK RUNT MED SMÅ KLOSSAR PÅ FÖTTERNA?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0