Kaminkvinnan


Idag är det cirka en månad kvar i Bergen. Sjukt! "Kaaa som skjeeeaar med tiden da?" som vi säger i fikarummet varje fredag då åter en jobbvecka gått mot sitt slut. Den här veckan är jag på massa avdelningar som har utbrott av vinterkräksjukan så jag håller alla tummar och tår att jag inte blir smittad.

Annars då, så har jag blivit besatt av att elda i kaminen. Eldar allt som finns. Gamla toarullar, brädor, glasskartonger, reklamblad, brev... osv. När jag inte eldar så hackar jag tändved med morakniv och hammare. Blir helt svettig och genuint lycklig när jag ser elden brinna. Får eventuellt en vanvettig glimt i ögat också.
Pyromanvarning! Kaminmannen-varning!:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0