Bitter men produktiv Sirpa

 
Mhm, vilken fantastisk dag att jobba på. Jag är oerhört glad att jag är instängd i Grevagården istället för att vara ute på en ö med min familj som lapar sol, badar, äter frallor och kanelbullar, tjoar och tjimmar osv. För man börjar ju verkligen ledsna på solen eller hur... Sol, sol, sol, vem fan behöver sol. Inte jag i alla fall. Jag är jättenöjd här. Det är inte ens så kvavt som det brukar vara eftersom jag har en liten fläkt vid benen.
 
 
Tänkte till och med att jag skulle öppna den där Högskoleprovsboken jag fick låna. Hittills har det gått mindre bra eftersom att jag har haft viktigare saker för mig såsom:
  • Fikat
  • Surfat runt på sidor för konspirationsteorier i 2 timmar
  • Fikat mera
  • Facebookat länge och väl. Snokat obehagligt mycket
  • Haft mensvärkar ala ninja-som-sitter-i-livmodern-och-kicksparkar-med-rakblad-fastbundna-på-fötterna
  • Ätit Voltaren.
  • Stirrat ut i luften och försökt följa de där mystiska maskprickarna i luften
  • Försökt göra salivbubblor som flyger
  • Utvecklat fri energi, fördelat världens tillgångar jämlikt, stoppat världssvälten och miljöförstöringen. Uppfunnit botemedel mot AIDS och cancer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0