Castro och det kvinnliga könet


Jag är lite insnöad på Kuba just nu. Läser böcker om Kuba och Castro och revolutionen och kollar flygresor fram och tillbaka. Har verkligen dille på att åka dit NU. Igårkväll zappade Mamma framför TV:n och råkade trycka över till någon dokumentär om Fidel Castro.

- DÄR ÄR HAN JU!!!!! vrålade jag när jag fick se Castros skäggiga nuna. DET ÄR CASTRO! FAAN, vad sjuuuuukt att det kommer upp ett program om Kuba medan jag tänkte på det. DET MÅSTE VARA ETT TECKEN!!

Mamma tyckte det var obehagligt när jag vrålade till sådär. Jag å andra sidan tyckte det var obehagligt när Mamma fick tourettes och ropade "FITTA!" rakt ut som svar när David Hellenius i Let's Dance sa till tittarna att "idag är det dagen med stort F! Vad innebär det??!!"

David Hellenius menade ju såklart final. Och inte fitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0