Garv


Träffade världens bästa Pelle igår! Tillsammans med Nadja och Amandur garvade jag arslet av mig i två timmar. Hade ont i käkarna av för mycket skrattande.

Vi pratade bland annat om att ha fadderbarn. Pelle börjar dra paralleller till att vara förmyndare för någon och säger med en tillgjort efterbliven röst:
- Öh, Nadja.. Jag kan vara din förmyndare om du vill!!
Jag tänker genast på "Män som hatar kvinnor" och säger:
- JA! Då kan Pelle tvinga dig att utföra sexuella tjänster som den äckliga gubben gör med Salander!
- Nä, sluuuuta! Jag får upp snuskiga bilder i huvudet, säger Nadja.
Det blir tyst.
- Vadå, får du upp snuskiga bilder på Pelle och dig i huvudet?
- Nej, äsch det var inte så jag menade..! Ni lägger ju det i munnen på mig.

Ni lägger det i munnen på mig. När man har en diskussion om sexuella tjänster är det väl ingen bra mening att avsluta med. Vi bröt ihop totalt.



Världens kanske bästa bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0