Possessed


Alltså, jag vet inte vad som hände med mig idag. Klockan 08:30 kunde man se mig, Siri Johansson, POWERWALKA. Fatta. När jag kom hem STÄDADE jag. Helt sjukt. Och efter det LAGADE jag mat. Sinnes.

Jag tror att jag blev besatt av någon slags ohygglig, fasansfull och hurtig ande. Powerwalka, städa OCH laga mat - helt frivilligt.

När jag var liten trodde jag jämt att folk var besatta. Att det fanns en massa andar som hoppade in i människor och styrde dom som marionettdockor. Ibland när jag hade gjort något dumt kunde Mamma och Pappa säga:
- Näää, fyy! Vart har den snälla Siri tagit vägen?
Då började jag storgråta för då trodde jag att jag hade blivit besatt:
- NEJ, NEEEEEJ! Det är jag! Det är jag! Jag lovar, jag är den snälla Siri!! DET ÄR JAG!

Ja, jag var visst lite speciell som barn. Tur att det växte bort med tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0