Grejer man egentligen inte ska berätta för folk


När vi moppar golven på sjukhuset så har vi en speciell flaska med vatten i som man sprutar på golven för att få upp all skit och få lite mer glid i moppen liksom.

Idag stod jag ensam inne på ett kontor och skulle moppa. Jag tog fram flaskan med vatten och började spruta på golvet. Sedan blev jag liksom lite tankfull.... Och så började jag undra hur det känns när man är kille och har snopp och kissar i snön. Och så låtsades jag att flaskan var min snopp och så skrev jag mitt namn på golvet med vattnet. Varierade skrivstilar och bokstavskombinationer. Gjorde eventuellt några kissande ljudeffekter.

Efter ett tag "vaknade" jag liksom till... Och kände mig ganska efterbliven. Sedan fick jag moppa golvet jättelänge för att få upp allt vatten.



Kommentarer
Postat av: Sus

Hahahaha fy fan vad efterbliven du är! Jag älskar dig.=)

2011-04-29 @ 10:48:56
Postat av: Siri

jag älskar dig också lilla sassy tamburinlady

2011-04-29 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0