Spring time


Jag skulle kunna berätta om den söta tanten som porrigt dansade till "Great balls of fire" på jobbet

Jag skulle kunna berätta om de saftiga jordgubbarna som vilar i botten av min mage

Jag skulle kunna berätta om hur fotbollskillarna i baren brunstigt vrålar sina vårskrik utanför mitt fönster

Jag skulle kunna berätta om hur fint det är när solen skiner mot glaset och får det att explodera i en kaskad av färger.

Jag skulle kunna berätta om alla tokiga vårkänslor som fladdrar överallt

....Eller också bjuder jag bara på (återigen) VÄRLDENS BÄSTA LÅÅÅÅÅT:



(Ok, jag vet att han är helt inoljad och slemmig och står och juckar i vattenbrynet... Men jag kan inte hjälpa att jag, på ett helt oironiskt sätt, tycker att han är pyttepyttepyttelite het)


Kommentarer
Postat av: Sus

Ja, han är verkligen SJUKT inoljad.

Ja, håret är verkligen SJUKT flottigt.

Ja, han står verkligen och juckar i vattenbrynet (för att inte tala om tjejen, som måste duscha i vattenfallet hela tiden!)

Men jag håller med...någonstans deep deep deep down finns det en liten del av mig som tycker att han är lite lite lite het. ;)

2011-04-26 @ 22:33:57
Postat av: Siri

för att inte tala om tjejens tangatrosor... herreguuuud...



jaaa, alltså hela grejen med öppna gigantiska skjortor och inoljat, flottigt sexpack skulle varit avtändande på alla andra... men det här snubben lyckas på något vis bära upp det. sexig (PYTTELITE)

2011-04-27 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0