Åååkej... ?


Av någon anledning kom jag just att tänka på en knäpp grej. Det var någon gång under en håltimme på gymnasiet och jag satt och snackade om The Sims med en lärare. Vi var båda stora fan av Sims. Helt plötsligt undslapp det mig att jag ofta "råkade" döda mina simmar på "festliga" sätt. Typ lät dom få satelliter i huvudet eller bli uppätna av kackerlackor. Sedan gjorde jag stora kyrkogårdar. Och det är ju lite konstigt.

Det som var ännu konstigare var att min lärare blev jätteexalterad, sträckte darrande upp händerna i luften och ba:
- JAA! HA! Alltså det bästa är när man spelar Sim City... Då kan man utplåna och KROSSA hela städer!! HA HA HA!!! HAHAHA!

Jag tyckte att det var lite VÄL creepy i min smak.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0