Artur


Åh, jag kom just att tänka på världens bästa låt! Jag nynnade den högt för mig själv sist jag var hemma medan min bror morgontrött och irriterat blängde på mig:

Jag säger HEJ, vilken underbar dag det ääääär.. När man får vara som man ääär, och ändå leeeeva tillsammans! Du måste lyssna till dig själv, göra vad du vill, följa med musiken, inte sitta still.. Det är en enkel regeeeeeeel och den kommer inifrååååån.. Tro på dig själv - För det är vad det handlar ooooom! Jag säger HEJ!


Brorsan (syrligt) - Siri......... Har du gått med i någon frikyrka? Vad fan är det du sjunger?
Jag - Va? Näe, det är introlåten till Musen Artur!

Musen Artur. Brorsan suckade trött och sa att jag var den mest efterblivna han någonsin mött (oavsiktligt rim). Men jag menar HALLÅ? Hur kan man INTE känna till Artur?!




Kommentarer
Postat av: vickan

åh, artur var något av det bästa jag visste som "barn"! så jäkla söt :)

2011-02-16 @ 17:58:13
URL: http://musicmadeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0