Bantningstips...


Enkelt:
1. Var luspank
2. Bosätt dig i Norge.

Då har man inget val än att varva wienerkorv med nudlar, fryst fiskgratäng, pulversoppa, gröt, omelett, mackor och vitamintabletter.

Eftersom min kropp är van vid att den får kakor, godsaker, läsk och gräddsåser på regelbunden basis så har kroppen ingått i någon slags chockfas och jag var tvungen att köpa ett skärp på rea eftersom jeansen säckar ihop sig.

Och jag är jävligt lack, för nu kommer väl dom tuttarna man odlade på sig i Australien att försvinna. Tröstade mig med en liten godispåse nyss, som gick på den rara summan av 78 NOK. Alltså cirka 95 spänn.

Förstår ni nu att man inte går och köper godis bara sådär??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0