Bright Star


Balders balle, det här jobbet tar knäcken på mig. Men nu är jag i alla fall tillbaka på mitt kära Brännskadeavsnitt och tro det eller ej, jag har faktiskt saknat det. Har dock inte saknat skrikande människor och lukten av bränt kött. Men en trevlig nyhet är att det är en massa nya, stiliga läkare och sjukskötare på avdelningen som man lite diskret kan vrålglo på.

Åh, just det ja.. Ni som också är pinsamt förtjusta i snyftiga och vidlyftiga gamla kostymfilmer.. Jag säger bara Bright Star. Så fin att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men slutet gjorde mig helt deppig, så ett hett tips är att stoppa filmen precis innan snubben där blir sjuk.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0