Failure


Det finns rätt bra shopping i Bergen har jag förstått.. Acne-butiker och andra märkesbutiker och massa stora shoppingcenter smockade med grejer.

Igår gick jag runt på stan för att göra lite ärenden. Jag traskade förbi alla klädbutiker och förstod att det var någon slags monsterrea på gång. Tvekade lite, men bestämde mig sedan för att ge shoppingen en ny chans, så jag tog ett djupt andetag och gick in i första bästa klädaffär:

Lysrören bländade mig och jag blev superstressad av all aktivitet och alla buffliga brudar. De buffliga brudarna såg ut att veta EXAKT vad de var ute efter... Som små hökar gled de omkring mellan hyllorna och haffade tag i det ena "kapet" efter det andra. De där "kapen" bar de sedan beskyddande i sina famnar, strök och nöp försiktigt i dem och jag väntade mig nästan att någon av tjejerna skulle utbrista "myyyyyy preciousssssss". Och lysrören fortsatte att sticka i ögonen och musiken dunkade vansinnigt. Jag kände mig helt snurrig, kastade mig över något plagg och sprang till kassan och betalade.

När jag kom ut från affären kikade jag förväntansfullt ner i påsen. Däri låg en svart polotröja. Vafan?!

Jag använder inte ens polotröjor. Jag hatar fan polotröjor.
FAIL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0