Heya


Jag har min finaste syrris och lille Råijbin på besök! Vi har varit ute och ätit värsta finmiddagen. Jag åt tills jag nästan spydde. Sen åt jag lite till.

Idag drog Tove och Morsan med mig på "stan" trots att jag protesterade å det grövsta. Jag hatar att gå på "stan". Fattar inte grejen. Något allvarligt fel som gör att jag saknar en väsentlig shopping-gen i mitt arvsanlag. Tove och Morsan sprang som vanligt passionerat ut och in i alla affärer de la sina lystna blickar på, medan jag gick omkring och kände mig bortkommen och letade efter någonstans att sitta.

Det känns som alla shoppande kvinnor upptäckt en speciell hemlighet som jag inte kan lista ut. Jag känner mig exkluderad. Snuvad på konfekten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0