Mys igen


Blev tvungen att köpa vit choklad och göra Gino i ugnen nyss. Så nej, det går fortfarande inte så bra med nedskärningarna i mysbudgeten.

Apropå mys. Jag har ju glömt att berätta den ultimata mysgrejen - Att åka flygbuss!!

När jag var liten trodde jag nämligen att man på riktigt flög med flygbussen. Så varje gång jag såg en flygbuss blev jag helt andlös och bara väntade på att den skulle lyfta upp i luften. Flygbussen blev något mystiskt och magiskt... Det hänger väl kvar lite fortfarande.

Det är så mysigt att sitta där i flygbussen en längre sträcka. Känslan att vara på väg någonstans. Helst ska det vara mörkt ute. Och så kan man gosa ned sig i sätet med sin medhavda kudde och läsa och lyssna på musik och titta på landsbygden utanför. Ahhh...

Åtta dagar kvar tills det är dags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0