Simsmania

Hittat två gamla bilder som får representera hur jag har spenderat min helg:

¨

Så himla skönt. Jag och min kaaaaaeresta har bara flummat omkring.

Jag har spelat Sims 3 också! Kungligt spel. Har skapat familjen Von Sockel idag som består av mamma Gudrun - gravt överviktig och prostituerad, pappa Valentino - en feeder som älskar feta kvinnor, nördiga dottern Vanessa som jag planerar ska bli bortförd av aliens samt lilla pojken Donnie som jag har gett egenskaperna "AMBITIOUS", "EVIL" och "GENIOUS". Jag planerar att han ska få världsherravälde en dag. Funderar på att döda någon av dom för jag vill ha en gengångare i deras trädgård. Jag ska hålla er uppdaterade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0