Hehehehehehehe


Det hände en kul grej häromdagen förresten. Vi har ju inte använt dammsugaren alls alla dessa månader vi har bott här... På grund av att varken Daniel eller jag har orkat rensa dammsugarfiltret. Vi har sopat och skurat lite halvdant istället. Hur som haver, häromdagen tog Daniel sig i kragen och började rensa filtret medan jag slött tittade på. Följande monolog lyssnade jag till:

"Oj, kolla! Nu vet jag varför det har varit stopp i dammsugaren... En plastpåse har fastnat i röret här ju"
"Hmmmm..."
"Vilken konstig, slemmig påse"
"Det är ingen påse............"

Då visade det sig att Daniel stått och dragit i en gammal kondom. Förra ägarens kondom. Som legat där ett jäkla bra tag.

Jag skrattade så att jag nästan kissade lite i byxan. 


Kommentarer
Postat av: tovan

Hahahahahaha!

2012-02-03 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0