Sämst


Jag känner mig värdelös. Har glömt att betala en massa räkningar, glömt att maila viktiga mail och glömt att ringa viktiga samtal.

Istället har jag:

1. Eldat i kaminen och suttit och tittat drömskt & gåtfullt in i elden (jag vill tro att jag tittade drömskt & gåtfullt, snarare var det väl så att jag med ett pyromanaktigt flin och obehaglig blick såg på när elden slukade vedbitar).
2. Ätit en halv kladdkaka och mått illa hela eftermiddagen.
3. Ätit på Donken så fort illamåendet gick över.
4. Sovit.

Och vad gör jag nu då? Jag är MEDVETEN om att jag MÅSTE betala räkningar, ringa och maila. Ändå pysslar jag med helt andra grejer.

Jag tar tillbaka allt jag sa om att det är bra att förhala saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0