PUH!


Efter trottsam resa fram och tillbaka med buss, tag och till fots kom vi antligen fram till Machu Picchu idag. MAGISKT! Det ar svart att fortsta hur maktigt/stort det ar och hur fan det gar att bygga. Jag blev helt tagen. En tant jag sag blev ocksa valdigt tagen.... Hon blev sa himla inspirerad av bergen, indianer och urtida skogen att hon bara kastade vaskorna och med en otroligt viktig min borjade utfora qigong/thai-chi mitt i allt. Sakert for att "fanga energin". Harligt.

Ikvall aker vi tillbaka till Cuzco, som ar varldens basta stad. Sa himla mysig, fantastiska marknader, gulliga manniskor och tusen saker att hitta pa. Dock finns det valdigt mycket fattigdom, svart att inte ge bort alla sina pengar.

Bade Charlotta och jag marker av hojden... Bara Cuzco ligger pa 3400 meters hojd. Vi tar hojdsjukepiller men marker anda av yrsel, huvudvark och magproblem av och till. Nu maste jag ga och akut-bajsa till exempel.

Japp. Hej sa lange.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0