Affärsidé


Ibland vaknar jag upp mitt i natten och får helt briljanta idéer. Häromnatten till exempel. Jag tänkte på alla dessa människor som ständigt och jämt tjatar om att gå ner i vikt. Som testar dieter som aldrig fungerar. Som trycker i sig massa läskiga bantningspreparat med alla möjliga sorters biverkningar. Och då slog det mig:

BINNIKEMASK PÅ BURK

Man köper helt enkelt en burk med ett litet binnikemaskyngel som man sväljer. Masken växer sig allt större, och äter en stor del av maten som du stoppar i dig... Vilket leder till att du går ner i vikt! Utan några mystiska piller eller farliga ämnen. Bara en helt naturlig mask!

Kom ihåg, det var från mig ni hörde det först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0