Jodå, så att...


Alla har vi la tvångstankar... Små, oskyldiga grejer som man bara måste göra. Det jag undrar är hur fan de uppkommer?!

En av mina tvångstankar:
Varje gång jag ser något "matigt" som ser lent och orört ut - typ nygräddade pajer, kakor eller nyöppnade paket med smör, glass, leverpastej etc - så MÅSTE jag med en kniv rista in ett "Z" som i Zorro.

Jag har gjort det så länge jag kan minnas. Och om jag provar att inte göra det, så blir jag helt stressad och och får hjärtklappning. Och så måste jag göra det. Hur kom den tvångstanken till? Det är ju bara jävligt skumt.

Jag har andra tvångstankar också. En av de allra konstigaste, som jag verkligen inte vet hur den har uppkommit,  handlar om fiskmåsar och den är så konstig att jag blir lite rädd för mig själv. Jag tänker inte skriva ut den. 



+



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0