Zpöktimme


Kom hem från jobbet idag och möttes av en lapp från min norska roomie. Hon meddelade att hon skulle vara bortrest lördag och söndag. Min första tanke var: "YES!", och jag började genast smida planer för helgen.

Planer:
- Star Wars-maraton och att obehindrat kunna skrika alla repliker jag kan utantill, utan att någon sneglar konstigt
- Musik! Volym!
- Lämna all disk framme
- Gå omkring naken

Nä, skoja ba!! Diska ska jag ju självklart göra.

Hur som haver, nu är klockan snart spöktimme och jag har precis avslutat en jätteläbbig deckare. Är inte längre så belåten i en ekande tom lägenhet som är fylld av olika skrymsel där eventuell torped eller kidnappare från KGB skulle kunna tänkas gömma sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0