Vampire_girl_90


Jag har en sån där smal ståltråd bakom mina framtänder i underkäken, en efterlämning från högstadiet och tiden med tandställning. Problemet var att den tråden lossade i torsdags, så jag gick omkring med en ståltagg rätt in i tungan. Fick ingen akuttid hos tandläkaren förrän idag, så jag har gått omkring med blod i munnen hela helgen.

Det som är konstigt... Nu när stålgrejen är lagad så känns det lite tomt utan blodsmaken. Jag har börjat GILLA BLOD?! Jag tror att mina hörntänder har blivit lite spetsiga också.... Och jag har fått en läskig glimt i ögat. Jag springer som en gasell och stark som en björn... Och kall som is...
 
JAG HAR FÖRVANDLATS TILL EN VAMPYR!!

...Eller så är jag bara lite överexalterad att Tove och jag ska kolla True Blood säsong 4 ikväll! JABADABADOO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0